Friday 2 August 2013

Raya yg tak berapa nak indah :'(

hai semua, wahh lama tak update hahaha dah berhabuk dah kot blog aku ni :3 btw aku nak bercerita lah sikit,sekian lama tak bercerita? apa mcm semua org sihat? puasa okay? raya dah nak dkt but aku rasa raya tahun ni tak best :'( sbb aku dah kehilangan seorang kawan. aku sendiri tak percaya yang dia dah pergi. aku selalu doakan yang dia tenang di sana :')

 so raya ni? korang buat apa? dah beli dah baju raya semua? kuih raya? hahahaha x) aku dah berumur 14 tahun dah tahun depan nak exam so tak boleh lah nak bergembira sangat. insyallah aku pun ada impian nak capai cita cita aku :) hampa rasa raya tahun ni okay dak? haha x) haish mcm tak best pun ada kan? tapi apa apa pun kita kena tetap semangat okey.

 ya allah ya tuhanku, sebenarnya aku betul betul rindu dkt arwah helmi mcm tak sangka semua ni berlaku dkt dia. nak buat mcm mana Allah sayangkan dia. dia pergi dulu dari kita semua. setiap yang hidup mesti akan mati juga suatu  hari nanti. banyak banyak lah kita berdoa agar kita ditempatkan dgn org yang beriman. insyallah aku sentiasa nak perbetulkan silap silap yang aku pernah buat :) aku nak cuba dan berusaha agar aku menjadi anak yang solehah juga.

 aku dengar cerita dari faiz semalam, faiz cakap yang arwah helmi pernah ckp kat dia hari rabu tu sebelum helmi meninggal dunia, dia pernah ckp yang aku dgn faiz sepadan bersama walaupun aku ngn faiz hanya kawan rapat. terus air mata aku keluar lepas baca mesej faiz tu aku tak sangka semua ni. aku nak jumpa hang lagi nak bercakap dgn hang. aku hanya mampu mengibas masa hang pernah panggil aku "sabrina" aku takkan lupa wajah dgn senyuman hang helmi. hang memang baik malah hang seorang yang periang :) aku tau mesti kwn kwn hang lagi sedih sbb hang dah tak ada. insyallah raya nanti aku nak pi jenguk kubur hang :) aku nak sangat pi kubur hang semoga hang tenang di sana. semoga juga hang ditempatkan dgn org org yang beriman Amin :') aku takkan pernah lupakan hang. Rindu sangat dkt hang weh. aku akan sentiasa doa kan hang dalam solat aku selalu. insyallah :')

Selamat hari raya kawan kawan semua <3 jaga lah diri tu, ingat dkt org yang tersayang. nana nk minta maaf kalau nana ada buat salah apa apa. maaf zahir dan batin :) ampun maaf di pinta Assalamualaikum w.b.t

No comments:

Post a Comment