Saturday 4 May 2013

Kenduri To Politik

Helllo people. lama nya tak update blog *pheww pheww* hembuih sikit debu debu ni haa* hahahaha nak cerita sikit lah today 4.5.2013 Tahniah buat pak lang Rusmadi hashim yg dah dapat isteri nyaa alhamdulliah dah jumpa jodoh nya semoga kekal hingga ke akhir nyawa dah hidup bahagia.

 For my new mak lang hehehe Farah Asyraf :) tahniah juga semoga dapat baby baby comel . dapat kembar tau :O hahahhaha pandai pandai aku jaaa :p today memang best lah sbb dapat tumpang happy sekali kan. aku pun dapat pakai baju warna biru yang lawa sangat :3 heheheh.

Seriusly, aku suka juga tengok orang kahwin ni >< alalala maklumlah kahwin ni kan orang cakap hidup bahagia kan? tapi aku baru 14 tahun lah. Tak cukup umur lagi :p alololo . tunggu besaq nanti boleh lah. semoga orang orang yg tak kahwin lagi tu kan doakan doakan lah semoga kita mendapat jodoh yang terbaik semoga Allah selalu di samping kita semua :')  belajar jangan lupa, k k ingat ingat ^^

 besok 5.5.2013 hari mengundi buat rakyat rakyat malaysia sekalian so sapa yg umur tu 21 tahun ke atas. tunaikan tanggungjawab anda tu tau. ish awat lah underage tak boleh nak undi ni >< hahahahah aku nak mengundi juga sebenarnya. hehehe gegeh* for you information* tak semestinya lah budak budak underage ni tak boleh nak masuk campur pasal politik ni. depa pon berhak juga sbb depa pun rakyat malaysia juga mungkin nanti bila depa besar? depa pun boleh mengundi juga kan? k serius aku suka ambil tau pasal negara aku sendiri sbb aku ada rasa sayang terhadap negara aku :) aku di lahirkan di dunia ni semua. kalau kita benci politik? besar nanti sapa nak jaga negara kita sendiri ni? awat nak bagi org bangla ka jaga ha? so better pedulikan apa org cakap biar kita jaga negara kita sendiri. kita kena yakin supaya allah tunjukkan kebenaran suatu hari nanti :) Insyallah. * ya allah buat ceramah apa pulak aku ni* dari tajuk kenduri ke tajuk politik pula* hahaha sory sapa yg baca update aku ni yg rasa benci tu buat tak tau je lah ye. terima kasih sbb sudi membaca hujah panjang aku ni yg tak seberapa. hahahah x)

*inikalilah UNDILAH PAS <3 LOVE PAS <3 semoga PAS dapat mentakbir tahun ni pulak
*bawah ni gambar aku and pak lang and mak lang*

No comments:

Post a Comment