Thursday 7 February 2013

CRUSH :*

Hai :') assalamualaikum ? ingat saya lagi ? HAHAHAHA --' lama tak update blog :3 rindu nak update sbb aku ada story yang best nih <3 hihi . Okey let me start . hari nih 7 .2.2013 :') aku rapat gila dengan crush aku sekarang :) Alhamdulliah .Ya Allah kuatkan hubungan aku dgn dia . walaupun aku tak couple lagi dgn dia tapi aku betul2 syg dia nah :* aku nk dia jadi BF aku .Tapi now aku biar dia pikir dulu . aku tak nak kalut kalut just relax :) doakan aku dpt bahagia dgn dia ok kwan kwan ? hihi :')
 Pagi pagi pih sekolah aku dgr cita ada kak senior nih cerita yang crush aku dah BERPUNYA </3 aku patah hati :'( dan terus hilang mood aku pagi tuh . aku nangis :'( tapi aku stay strong . aku tak percaya sangat ckp org . then aku tak puas hati lah kan ?
aku sendiri nak balik tanya dia sendiri . then bestie aku ckp :3 jom pi jumpa dia nak ? Aku : oh god :* jommmmmm
Hahahaha :'3 lepas rehat aku pergi jumpa dia . aku suruh kakak angkat aku pergi panggil dia . then bestie aku tlg ckp dgn crush aku aku dok tepi tuh . WAHHHHHHH . first time nah dpt dgr suara dia . dpt berckp dgn dia FACE TO FACE :D oh gosh crazy :") hehe . aku bahagia gila time tuh dpt ckp dgn dia . dia org paling aku syg :) . Pastu aku kena masuk dewan :D sebelum nak pergi dok dkt luar kelas . tgok tgok dia lalu . Aku lambai tangan dkt dia . dia lambai tngan balik dkt aku :) hehe ohh nyom nyom

 Then dalam dewan . aku dok sebelah dkt dgn dia .hehe :') aku usya dia puas puas owwwwww :'3 mata aku dok tgok dia jaaaa . sampai dia perasaan aku tapi aku buat donno . aku tetap nak tgok dia .hihi :'3 nasib lah dlm dewan dpt dok dkt dia . sampai aku suruh org ketepi gara gara nk tgok dia . ya allah sehari tk tgok dia mmng tak sah lah :) hehe

dok usya usya aku dok tgok dia kan ? pastu keluar dewan , aku cari lah dia . eh mana fifi nih ? dok belet belet . then kawan aku hbr . TU FIFI =D hahaha terkejut aku :;3 dia senyummmmmm jaaaaa :'3 oh hehe aku suka sangat tgok dia senyum . COMEL <3
 dpt tgok dia puas puas lah hari nih sbb kan esok dah nak cuti seminggu :O errr mesti aku rindu gila nk tgok dia , nasib lah rumah aku dgn rumah crush aku dekat :O oh yeahhhhh :*
 pastu balik sekolah dpt jalan sama sama :'3 hehe . aku tnya dia kredit ada ? nak mesej ? dia mcm nk ckp tak dak :'3 balik sekolah aku pergi topup dkt dia , gara gara aku nk main mesej dgn dia tiap tiap hari :') aku suka main mesej dgn dia . hehe .
 YA ALLAH AKU MOHON JODOHKAN LAH DIA DENGAN AKU KERANA AKU BETUL MENCINTAI DIA :'3 aku harap aku dpt jadi girlfriend dia :") doakan dkt aku nah ? aku syg dia :* betol betol sngat sngat . hihi <3 ILOVEYOU CRUSH I HOPE ONE DAY YOU ARE MINE :* okey setakat ini saja ? bye guysss :* Thanks for reading :)

No comments:

Post a Comment