Monday 21 January 2013

MERENTAS DESA (Y)

~ gambar nih macam aku dengan faiz <3 faiz syazwan bestfriend aku:* hmm aku sayang dia doh mcm abg aku sendiri (: Hai, Helo .Hmm hmm Holla :p acehhh dah berapa hari nih tak update blog ? wuihhhhhh :p besa lha sekolah kan ? hmm pejam celik pejam celik dah 21 hari bulan dah kan ? aumm cepat nyaaa. masa berlalu right ? tak berapa lama lagi dah nak masuk bulan 2 ? oh gosh .Ok ok . nak cerita pasal MERENTAS DESA nih sebenarnya . :p sekolah hampa dah mula dak g ? merentas desa ? sekolah kami dah lha . hmm penat dooo ----' hampa tak penat ka lari ? ya allah soalan aku* mintak kaki kan :p haha . Then , hampa pi dak sekolah ? yg rajin tuh memang pih .yang tak rajin tuh memang malas >< HAHAHAHAHA . errr , ptg tadi kena lari ya allah . baru lari berapa minit dah tak larat . apo lah aku nih ? terok dak? eh hampa pon sama lha :p aiceh . hehe KAMI HUKAN ATLETE * maaf lhaa . haha .tapi tahun masa aku drjh 6 . aku dapat nombor 13 . lari merentas desa . weeee <3 tak hebat pon .tau lha HAHAHAHA . hmm hmm ok ? aku suka sebenarnya merentas desa nih dulu . tapi kan semenjak dok sekolah menengah nih hawat tah . dia jadi mcm malas bontot * huishh . payah doh . tengok lah hari sabtu nih nak jalan je lah ? hmm boleh kan kan ?HAHAHAHHA ---' . eh hmm apa bosan dak baca nih ? bosan dak ? ehem tau lha . tak dak idea nih nak updte sebenanrnya . ehem dan satu lagi . aku dok tengah usya bestfriend aku nih . dia lelaki okey xD aku sayang dia <3 HAHAHAHA *lori tpik* hmm maaf . Bye .__.

No comments:

Post a Comment